Akademija strukovnih studija Beograd
Odsek Visoka turistička škola
Beograd


UPRAVLJANJE PROIZVODOM I PROMOCIJOM U TURIZMU

dr Maja Ćosić

  1. Turistički proizvod na mikro nivou
  2. Destinacijski proizvod kao najkomplesksniji proizvod – uticaj kompleksnosti na upravljanje
  3. Najvažnije uloge NTA i LTO
  4. Novi proizvodi u turizmu sa aspekta regionalne politike i javnog sektora
  5. Novi proizvodi u turizmu i predviđanje budućih tokova turističke ponude sa aspekta sociodemografskih promena.
  6. Novi turistički proizvodi prilagođeni sociokulturnim promenama u globalnom okruženju.
  7. Uslovi i potreba nastanka klastera u našoj zemlji
  8. Prednosti klasterizacije u turizmu
  9. Koristi i problemi u partnerstvu i saradnji u okviru klastera
  10. Primeri klasterizacije u našoj zemlji i u svetu
  11. Koristi od uvođenja sistema upravljanja kvalitetom turističke destinacije
  12. Indikatori vrednovanja kvaliteta turističke destinacije – QUALITEST
  13. Značaj upravljanja uslužnim ambijentom
  14. Osnovni ciljevi uslužnog ambijenta
  15. Osnovne dimenzije uslužnog ambijenta u turizmu
  16. Osnove dizajniranja uslužnog ambijenta
  17. Uticaj uslužnog ambijenta na ponašanje potrošača – SOR model
  18. Uklapanje uslužnog ambijenta u ukupnu uslužnu ponudu turističkog preduzeća
  19. Ciljevi komunikacionog miksa
  20. Upravljanje odnosima sa javnošću u turizmu
  21. Struktura promocionih aktivnosti u turizmu
  22. Organizacija promotivnih aktivnosti u turizmu
  23. Koraci u primeni promotivne strategije
  24. Dimenzije promotivnih strategija kompanijskog proizvoda
  25. Organizacija promotivnih aktivnosti na makro nivou upravljanja u turizmu
  26. Strategija pozicioniranja u turizmu
  27. Različiti pristupi strategiji pozicioniranja u turizmu (na primerima)
  28. Osnovni koraci u primeni strategije pozicioniranja
  29. Brendiranje turističke destinacije
  30. Brendiranje turističkih preduzeća/kompanija