Uslovi:
- Studenti III godine ili specijalističkih studija
- prednost je iskustvo u oblasti ugostiteljstva, turizma ili hotelijerstva
- odlično poznavanje engleskog jezika
- spremnost za rad vikendom/praznicima u prepodnevnim i popodnevnim smenama.
Cilj pozicije:
- Stoji na uzluzi gostima hotela za vreme njihovog boravka
- Usko sarađuje sa recepcijom i po njihovom nalogu obavlja potrebne zadatke.
Glavne obaveze i odgovornosti:
- Dočekuje goste na ulazu u hotel, prati ih do recepcije i asistira oko nošenja prtljaga
- Nosi prtljag do sobe i upoznaje goste sa svim sadržajima hotela
- Informiše goste o mestima koja mogu da obiđu, gde mogu da jedu, kupuju i slično; organizuje prevoz za goste; prikuplja i distribuira poruke za goste
- Na zahtev gosta iznosi prtljag iz sobe
- Vodi računa o ćistoći i redu u lobiju hotela
- U svom radu pridržava se propisanih procedura, kao i bezbednosnih mera
- Održava dobre odnose unutar tima i sa svim ostalim sektorima
- Obavlja i druge poslove iz svog delokruga rada
- Za svoj rad odgovara svim nadređenima u hijerarhijskoj strukturi.
Angažovanje je preko omladinske zadruge povremeno na duži vremenski period.
Svoje biografje poslati do 30.12.2019. na sledeću e-mail adresu: jobs.belgrade@mamashelter.com
- Studenti I, II, III godine i specijalističkih studija
- Prosek minimum 7.5
- Poznavanje stranih jezika
Prezentacija će se održati 03.12.2019 godine u 09.00, sala A2. Nakon prezentacije će uslediti intervju sa studentima koji budu želeli da obavljaju stručnu praksu u hotelu. Svi zainteresovani studenti treba da pošalju svoj CV na email jelena.radivojevic@hotelpremier.rs, najkasnije do 30.11.2019.godine. Prezentaciju hotela i stručne prakse će održati Jelena Radivojević, menadžer hotela Premier Aqua i Etno kompleksa Vrdnička kula i Danijela Đurić, zamenik menadžera hotela Premier Aqua i Etno kompleksa Vrdnička kula.
Hotel se nalazi na obroncima Fruške Gore, između Beograda i Novog Sada, na izvoru termalne vode u banji Vrdnik. Studenti će dobiti informacije o mogućnosti zaposlenja- pripravničkog programa nakon završenih studija (cross trening po departmanima: domaćinstvo, ugostiteljstvo, recepcija, prodaja). Više o hotelu možete pogledati na www.hotelpremieraqua.com, https://www.etnoselo-vk.rs/ i https://www.frusketerme.com/.
- Referenta prodaje turističkih aranžmana
- Referenta komercijale na destinacijama Turska i Grčka
- Direktna prodaja turističkih aranžmana
- Praćanje prodaje i kreiranje izveštaja o prodaji
- Izrada kalkulacija i paket aranžmana
- Produkcija turističkih aranžmana
- Korišćenje savremenih tehnologija.
- minimum VI stepen stučne spreme, turističkog ili društvenog smera
- aktivno znanje engleskog jezika
- poznavanje rada na računaru (MS Windows, MS Office, Internet)
- komunikacione sposobnosti u radu sa strankama
- sposobnost za rad u timskom okruženju.
Zainteresovani kandidati mogu poslati svoj CV na e-mail zlatan@fibula.rs
Turisticka agencija Fibula air travel - Beograd je osnovana 2004 godine kao deo poznate evropske kuće turizma Fibula i više od 30 godina se uspešno bavi poslovima u turističkoj delatnosti. Kompanija ima svoje poslovnice u 10 evropskih država. Fibula air travel Beograd je jedan od lidera u svetu tour operatora u Srbiji. Osnovna delatnost agencija su čarter paket aranžmani u regiji Mediterana (Turska, Grčka, Italija, Šanija). Više o agenciji možete videti na www.fibula.com.
- Studenti završne godine studija ili student koji su diplomirali
- Prosek minimum 8
- Poznavanje engleskog jezika
Studenti bi obavljali praksu u predviđenom trajanju. Izbor studenata se obavlja na osnovu njihovog CV –a. Zainteresovani student mogu poslati svoj CV na e-mail marija@love2travel.rs. Nakon završene prakse, najbolji student će dobiti mogućnost stalnog zaposlenja. Više o agenciji možete pronaći na linku: http://love2travel.rs
- u odeljenju HR
- u odeljenju Servis hrane i pića
- u odeljenju Recepcije i rezervacija
- Studenti II, III godine
- Poznavanje engleskog jezika
- Prosek na studijama minimum 8
- Sanitarna knjižica (za pozicije u Servisu hrane i pića).
- IV/VI stepen stručne spreme , turističko-hotelijerskog ili drugog smera
- Poznavanje rada na računaru
- Poznavanje rada u rezervacionom sistemu (Fidelio)
- Poželjno radno iskustva na istim ili sličnim poslovima
- Aktivno znanje engleskog
- Znanje još jednog svetskog jezika predstavlja prednost
- Izazovan posao i rad u prijatnom okruženju.
- Mogućnost usavršavanja i napredovanja.
- Obezbeđena sredstva i opremu za rad.
- Adekvatnu finansijsku nadoknadu.
- Radni odnos.
Otvorena je on-line prijava stručne prakse. Studenti prijavljuju praksu kroz opciju Indeks i tom prilikom biraju način organizacije i period kada bi obavljali stručnu praksu. On-line prijava prakse je moguća do kraja marta 2020. godine. Studenti koji se ne budu prijavili, regulisaće samostalno obavljanje stručne prakse.