Akademija strukovnih studija Beograd
Visoka turistička škola strukovnih studija
Beograd

MENADŽMENT TURISTIČKE DESTINACIJE

dr Snežana Štetić

  1. Značaj i uloga turizma u globalnom razvoju
  2. Tekući trendovi na globalnom tržištu
  3. Trendovi na strani turističke tražnje
  4. Trendovi na strani turističke ponude
  5. Pojam i definicija menadžmenta
  6. Menadžment turističke destinacije
  7. Pojam turističke destinacije i njeno istraživanje
  8. Elementi turističke destinacije
  9. Karakteristike turističkih destinacija
  10. Tipologija turističkih destinacija
  11. Turističke destinacije selektivnih oblika turizma
  12. Strategije nastupa turističkih destinacija na tržištu selektivnih oblika turizma
  13. Karakteristike turističkih destinacija selektivnih oblika turizma
  14. Gradovi kao turističke destinacije
  15. Turističke destinacije poslovnog turizma
  16. Pravci razvoja destinacija poslovnog turizma
  17. Destinacije ruralnog turizma
  18. Mogući modeli turističkog aktiviranja sela
  19. Prostorni aspekti razvoja turističkih destinacija
  20. Organizacija, uređenje i opremanje prostora turističkih destinacija
  21. Glavni pravci turističkih kretanja
  22. Planiranje prostora turističkih destinacija
  23. Prostorni plan Republike Srbije
  24. Strateška i planska dokumenta od značaja za turističko aktiviranje prostora Srbije
  25. Evolucija turističke destinacije
  26. Noseći kapacitet turističkog prostora
  27. Procena turističkih potencijala destinacije
  28. Procena prirodnih i kulturnih odlika turističke destinacije
  29. Procena učesnika u turističkoj destinaciji
  30. Procena postojeće turističke infrastrukture u turističkoj destinaciji
  31. Procena postojeće zakonske i političke usklađenosti za razvoj turističke destinacije
  32. Procena turističke tražnje
  33. Rezultati procene turističkih potencijala turističke destinacije
  34. Održivi razvoj turističke destinacije
  35. Održivi razvoj geoprostora
  36. Analiza položaja turističke destinacije – analiza spoljnih i unutrašnjih uticaja
  37. Analiza položaja turističke destinacije – u odnosu na tržište i konkurenciju
  38. Analiza položaja turističke destinacije – SWOT analiza
  39. Strategije marketinga u turističkoj destinaciji – Segmentacija tržišta
  40. Strategije marketinga u turističkoj destinaciji – Strategija diferenciranja
  41. Strategije marketinga u turističkoj destinaciji – Strategija pozicioniranja
  42. Primena instrumenata marketing miksa u turističkoj destinaciji
  43. Destinacijski proizvod
  44. Razvojni klasteri kao koncept razvoja turističke destinacije
  45. Cena kao deo marketing miksa
  46. Promocija turističke destinacije
  47. Kanali prodaje turističke destinacije
  48. DMO – Organizacije za upravljanje destinacijama
  49. Mesto i uloga DMO u upravljanju turističkim destinacijama
  50. Uloga NTO
  51. Uloga regionalnih i lokalnih turističkih organizacija
  52. Pojam kvaliteta turističke destinacije
  53. Menadžment kvaliteta orijentisan ka turistima
  54. Integrisani menadžment kvaliteta u turizmu
  55. Kritične tačke za postizanje kvaliteta u turističkoj destinaciji
  56. Test kvaliteta u turističkoj destinaciji
  57. Obezbeđivanje kvalitetnog iskustva kod posetilaca
  58. Održavanje kvaliteta ruralnih sredina kao relevantnih turističkih resursa
  59. Brend menadžment turističke destinacije
  60. Proces stvaranja brenda
  61. Koristi i ključni faktori uspeha efikasnog brendinga destinacije
  62. Menadžment rizika u turističkoj destinaciji
  63. Razumevanje rizika u upravljanju događajima
  64. Upravljanje rizikom u ruralnim područjima
  65. Prirodne katastrofe i turizam
  66. Medicinski rizici u turizmu
  67. Terorizam i turizam
  68. Uticaj kriminala na turističku destinaciju
  69. Slabosti u bezbednosti turističke destinacije
  70. Savremena tehnologija u upravljanju turističkim destinacijama
  71. Uloga ICT-a u menadžmentu turističke destinacije
  72. GIS i savremena tehnologija u upravljanju turističkim destinacijama
  73. Budući trendovi razvoja turističkih destinacija kroz usluge e-turizma