Visoka turistička škola strukovnih studija Beograd
  
Škola
Opšte
Savet Škole
Nastavnici
Osoblje
KUD
Sportsko društvo
Humanitarne akcije
Foto album
Akreditacija
Javne nabavke
Informator o radu
Lokacija
Kontakt
Nastava
Nastavni plan
Predmeti
Raspored nastave
Konsultacije
Nagrađeni studenti
Ispitna pitanja
Literatura
Stručna praksa
Specijalizacija
Predmeti
Raspored nastavnika po predmetima
Uslovi upisa
Upis 2019 / 20
Pripremna nastava
Uslovi upisa
Dokumenta za prijavu
Kalendar upisa
Pitanja za prijemni
Literatura za prijemni
Testovi sa rešenjima
English
Our Students in Bamberg
Visoka turistička škola strukovnih studija
Beograd
Arhiva vesti
APR 2024. MAR 2024. FEB 2024. JAN 2024. DEC 2023. NOV 2023. OKT 2023. SEP 2023. AVG 2023. JUL 2023. JUN 2023. MAJ 2023. APR 2023. MAR 2023. FEB 2023. JAN 2023. DEC 2022. NOV 2022. OKT 2022. SEP 2022. AVG 2022. JUL 2022. JUN 2022. MAJ 2022. APR 2022. MAR 2022. FEB 2022. JAN 2022. DEC 2021. NOV 2021. OKT 2021. SEP 2021. AVG 2021. JUL 2021. JUN 2021. MAJ 2021. APR 2021. MAR 2021. FEB 2021. JAN 2021. DEC 2020. NOV 2020. OKT 2020. SEP 2020. AVG 2020. JUL 2020. JUN 2020. MAJ 2020. APR 2020. MAR 2020. FEB 2020. JAN 2020. DEC 2019. NOV 2019. OKT 2019. SEP 2019. AVG 2019. JUL 2019. JUN 2019. MAJ 2019. APR 2019. MAR 2019. FEB 2019. JAN 2019. DEC 2018. NOV 2018. OKT 2018. SEP 2018. AVG 2018. JUL 2018. JUN 2018. MAJ 2018. APR 2018. MAR 2018. FEB 2018. JAN 2018. DEC 2017. NOV 2017. OKT 2017. SEP 2017. AVG 2017. JUL 2017. JUN 2017. MAJ 2017. APR 2017. MAR 2017. FEB 2017. JAN 2017. DEC 2016. NOV 2016. OKT 2016. SEP 2016. AVG 2016. JUL 2016. JUN 2016. MAJ 2016. APR 2016. MAR 2016. FEB 2016. JAN 2016. DEC 2015. NOV 2015. OKT 2015. SEP 2015. AVG 2015. JUL 2015. JUN 2015. MAJ 2015. APR 2015. MAR 2015. FEB 2015. JAN 2015. DEC 2014. NOV 2014. OKT 2014. SEP 2014. AVG 2014. JUL 2014. JUN 2014. MAJ 2014. APR 2014. MAR 2014. FEB 2014. JAN 2014. DEC 2013. NOV 2013. OKT 2013. SEP 2013. AVG 2013. JUL 2013. JUN 2013. MAJ 2013. APR 2013. MAR 2013. FEB 2013. JAN 2013. DEC 2012. NOV 2012. OKT 2012. SEP 2012. AVG 2012. JUL 2012. JUN 2012. MAJ 2012. APR 2012. MAR 2012. FEB 2012. JAN 2012. DEC 2011. NOV 2011. OKT 2011. SEP 2011. AVG 2011. JUL 2011. JUN 2011. MAJ 2011. APR 2011. MAR 2011. FEB 2011. JAN 2011. DEC 2010. NOV 2010. OKT 2010. SEP 2010. AVG 2010. JUL 2010. JUN 2010. MAJ 2010. APR 2010. MAR 2010. FEB 2010. JAN 2010. DEC 2009. NOV 2009. OKT 2009. SEP 2009. AVG 2009. JUL 2009. JUN 2009. MAJ 2009. APR 2009. MAR 2009. FEB 2009. JAN 2009. DEC 2008. NOV 2008. OKT 2008. SEP 2008. AVG 2008. JUL 2008. JUN 2008. MAJ 2008. APR 2008. MAR 2008. FEB 2008. JAN 2008. DEC 2007. NOV 2007. OKT 2007. SEP 2007. AVG 2007. JUL 2007. JUN 2007. MAJ 2007. APR 2007. MAR 2007. FEB 2007. JAN 2007. DEC 2006. NOV 2006. OKT 2006. SEP 2006. AVG 2006. JUL 2006. JUN 2006. MAJ 2006. APR 2006. MAR 2006. FEB 2006. JAN 2006. DEC 2005.

JUL 2021.

13. jul 2021.
Samostalno obavljanje stručno-profesionalne prakse (II godina)

Poštovane kolege,

Ovim putem Vas podsećam na način regulisanja samostalne organizacije stručne-profesionalne prakse (Objavljeno u odeljku Praksa - Postupak regulisanja prakse):

  • "U slučaju samostalne organizacije, student donosi pismenu potvrdu iz turističkog preduzeća o prihvatanju studenta na obavljenje prakse zaduženima za praksu po godini studija. Potvrda sadrži naznačene termine kada će student obavljati praksu, ime i prezime studenta, broj indeksa, potpis i pečat nadležnog lica - mentora, a na osnovu koje mu Škola izdaje uput."
  • "Po završnoj praksi, mentor iz turističkog preduzeća popunjava Potvrdu (Mišljenje mentora) koju student donosi na upis prakse. Student u svom sistemu Index popunjava on-line Dnevnik prakse. Svi studenti su u obavezi da vode Dnevnik stručne prakse. Potvrdu o obavljenoj praksi (Mišljenje mentora), ispitnu (crvenu) prijavu zajedno sa indeksom studenti donose zaduženima za praksu po godini studija na upis bodova, u posebno određenim terminima koji će se objavljivati na sajtu Škole."

Ukoliko su Vam potrebna dokumenta vezana za obavljanje stručne-profesionalne prakse, a sprečeni ste da prisustvujete u zakazanim terminima, ista se mogu dostaviti i elektronskim putem.

U slučaju elektronskog izdavanja potrebnih dokumenata, ista se šalju studentu isključivo na e-mail koji je registrovan u sistemu Indeks.

Anđelka Štilić, MSc

12. jul 2021.
SLOBODNA MESTA ZA DRUGI UPISNI ROK

Akademija strukovnih studija Beograd, Odsek Visoka turistička škola strukovnih studija iz Beograda raspisuje

KONKURS

  • za upis 10 (deset) kandidata na studijski program „Ekonomija i turizam“ u svojstvu studenata koji se finansiraju iz budžeta
  • za upis 2 (dva) kandidata na studijski program „Ekonomija i turizam“ u svojstvu studenata koji se finansiraju iz budžeta, i to za jedno (1) lice državljanina Republike Srbije koje je u školskoj 2020/2021 srednju školu završilo u inostranstvu i jedno (1) lice pripadnik romske nacionalne manjine.
  • za upis 290 kandidata na studijski program „Ekonomija i turizam“ u svojstvu samofinansirajućih studenata, u drugom upisnom roku školske 2021/2022. godine.

DRUGI KONKURSNI ROK traje od 2. septembra do 14. septembra 2021. godine.

Prijavljivanje kandidata 2, i 3. septembar
od 900 do 1500
Isticanje rasporeda za polaganje prijemnog ispita 4. septembar
do 1200
Polaganje prijemnog ispita po grupama 6. ili 7. septembar
u 1100 i 1300
Objavljivanje jedinstvene rang liste 8. septembar
do 1200
Podnošenje prigovora Komisiji za upis
na redosled kandidata na jedinstvenoj rang listi
Prigovor-žalba uz obaveznu uplatu takse od 1.000 dinara.
09. septembar
od 1000 do 1200
Donošenje odluke po prigovoru 09. septembar
od 1200 do 1400
Podnošenje žalbe predsedniku Akademije strukovnih studija Beograd
na rešenje Komisije za upis
10. septembar
do 1000
Rešavanje po žalbi 10. septembar
od 1200 do 1400
Objavljivanje konačne rang liste 11. septembar
do 1700
Upis primljenih kandidata 13. i 14. septembar
od 900 do 1500

Ako se kandidat, koji je ostvario pravo na upis po konkursu, ne upiše u terminu za upis predviđen rasporedom upisa, Škola će upisati umesto njega drugog kandidata „prozivkom“ po redosledu neprimljenih kandidata na Konačnoj rang listi 14. septembra 2021. godine u 15 časova u amfiteatru Škole.

12. jul 2021.
Poziv studentima za učešće na Silafest-u 2021

Pozivamo sve zainteresovane studente da uzmu učešće u organizaciji i realizaciji Međunarodnog festivala turističkog i ekološkog filma-SILAFEST, koji će se održati na Srebrnom jezeru i Velikom Gradištu u periodu od 29. avgusta do 4. septembra 2021.

SILAFEST je deo međunarodnog lanca filmskih festivala CIFFT koji se nalazi pod patronatom Svetske turističke organizacije – UNWTO. CIFFT okuplja najbolje festivale ove vrste filmova u svetu koji se održavaju u Njujorku, Los Anđelesu, Varšavi, Berlinu, Kanu, Portu, Beču, Istanbul i dr.

Zainteresovani studenti treba da pošalju kratku biografiju na: silafest@gmail.com

Prijave za učešće na Festivalu primaće se od ponedeljka (12. jula) do petka (16.jula).

Više informacija o Festivalu možete dobiti na sajtu SILAFEST-a (www.silafest.com ili od izvršnog producenta Boška Savkovića +381 65 334 50 60

12. jul 2021.
Obaveštenje o rasporedu polaganja pismenog dela ispita iz predmeta RAČUNOVODSTVO U TURIZMU I RAČUNOVODSTVO  u SEPTEMBARSKOM roku (dr Miroslava Petrevska)

Pismeni deo ispita iz predmeta Računovodstvo u turizmu i Računovodstvo (dr Miroslava Petrevska) održaće se u sredu, 25.08.2021. u sali A2 prema sledećem rasporedu:

25.08.2021. od 09.00h u sali A2, studenti sa brojem indeksa od 14/2019 do 81/2019 (uključujući i studente starijih generacija)

25.08.2021. od 10.00h u sali A2, studenti sa brojem indeksa od 85/2019 do 215/2019

Na ispit je neophodno poneti indeks, ličnu kartu, ispitnu prijavu, kontni plan, digitron, hemijsku olovku uz obavezno nošenje zaštitne maske.

12. jul 2021.
Obaveštenje za studente II godine
Obaveštavaju se studenti II godine da su termini za izdavanje uputa, upis poena sa obavljene prakse (i sva ostala pitanja koja se moraju obaviti lično) u JULU:
  • SREDA, 14. jul od 9 do 10 časova, kancelarija 3, glavni ulaz Škole
  • SREDA, 21. jul od 9 do 10 časova, kancelarija 3, glavni ulaz Škole
*Sledeći termin će biti početkom septembra, o čemu će studenti biti naknadno obavešteni.

Nakon popunjenog on-line Dnevnika prakse, na upis poena obavezno se donosi:
  1. Mišljenje mentora - Potvrda o obavljenoj praksi -
    (Podsetnik: U pitanju je jednostranični dokument koji je štampan i predat studentu prilikom izdavanja uputa.)
  2. Ispitna (crvena) prijava
  3. Indeks
Za sva ostala pitanja u vezi sa praksom, studenti II godine se mogu obratiti na mail: andjelka@visokaturisticka.edu.rs (obavezan subject maila: Stručna praksa II godina) ili klikom na e-mail.

Anđelka Štilić, MSc

09. jul 2021.
Ispiti iz informatičkih predmeta u SEPTEMBARSKOM roku

Obaveštavamo studente koji polažu E-poslovanje, da će teorijski deo (elektronski test) biti organizovan u ČETVRTAK, 26. AVGUSTA, u terminu ispita.

Studenti koji polažu Osnove računarstva, teorijski deo (elektronski test) polažu u ČETVRTAK ili PETAK, 26. ili 27. AVGUSTA u 9h. Molimo studente da se putem sistem Indeks prijave za termin polaganja, radi lakše organizacije ispita.

Studenti koji polažu Rezervacione sisteme, polažu delove koji im nedostaju i to:

  • Teorijski test u terminu ispita, 26. avgusta u 9h
  • Introductionary test 30. avgusta u 9h
  • Functionality test 30. avgusta u 10h

Molimo studente koji polažu Informatiku u turizmu, da se putem studentskog sistema INDEKS prijave za termin u kome će polagati teorijski test (ČETVRTAK ili PETAK, 26. ili 27. AVGUSTA).

U SEPTEMBARSKOM roku će za studente koji polažu Informatiku u turizmu, Osnove računarstva i E-poslovanje, a koji izađu na teorijski deo ispita (kojima nedostaju poeni) biti organizovano polaganje praktičnih delova, prema dogovoru sa predmetnim nastavnicima (30. avgusta).

Molimo studente da na polaganje teorijskog testa obavezno ponesu indeks i prijavu. Studentima bez prijave neće biti dozvoljeno polaganje ispita. Molimo vas da prijave kupite nekoliko dana ranije. Studenti koji imaju položene obavezne delove i minimum poena za polaganje ispita, pristupaju polaganju usmenog teorijskog pitanja, odmah posle polaganja teorijskog elektronskog testa.

08. jul 2021.
Konkurs za izbor predsednika Akademije strukovnih studija Beograd

Na osnovu člana 68. a u vezi člana 73. i 74. Statuta Akademije strukovnih studija Beograd, i u vezi člana 64. Zakona o visokom obrazovanju („Sl. glasnik RS“, br. 88/2017, 73/2018 – dr. zakon, 67/2019 i 6/2020 – dr. zakon), Savet Akademije strukovnih studija Beograd, donosi Konkurs za izbor predsednika Akademije strukovnih studija Beograd u Beogradu.

02. jul 2021.
Konačna rang lista za upis studenata
RASPORED UPISA
  1. Upis kandidata prema konačnoj rang listi će se obaviti u PONEDELJAK (5. jula) i UTORAK (6. jula), od 900 do 1400 časova, u prostorijama Odseka Visoka turistička škola.
  2. Kandidati od broja 1. do broja 100. upisuju se na teret budžeta.
  3. Zbog lakše organizacije, molimo kandidate koji se na konačnoj rang listi nalaze od broja 1. zaključno sa brojem 50, da iskoriste prvi dan upisa u PONEDELJAK, 5. JULA OD 900 DO 1400.
  4. Molimo kandidate sa rednim brojevima od 51. do 100. da iskoriste termin upisa u UTORAK, 6. JULA OD 900 DO 1400
  5. Obaveštenje o broju nepopunjenih mesta za budžetske i samofinansirajuće studente biće objavljeno na sajtu Škole u SREDU 7. JULA do 1700 časova.

Nikakve uplate se ne vrše u prostorijama Škole, već prethodno u poštama ili bankama. Kandidati na upis, osim potrebne dokumentacije donose i dokaz o uplati. KONAČNU RANG-LISTU ZA UPIS STUDENATA U PRVU GODINU OSNOVNIH STUDIJA ŠKOLSKE 2021/2022. GODINE – STUDIJSKI PROGRAM EKONOMIJA I TURIZAM MOŽETE POGLEDATI KLIKOM NA LINK DALJE.

Važno obaveštenje: Troškovi upisa (za sve studente) iznose 3.500,oo dinara.

Molimo kandidate da se informišu na sajtu u vezi izbornih predmeta, pošto će strane jezike i izborne predmete iz prve godine (Osnovi prava, Sociologija, Osnovi računarstva) birati prilikom upisa.

Opisi predmeta se nalaze na stranici Predmeti.

dalje
01. jul 2021.
Ispit iz predmeta Kulturno nasleđe i turizam u septembarskom roku
Obaveštavaju se studenti da će se u septembarskom roku ispit iz predmeta Kulturno nasleđe i turizam održati usmenim putem, u sledećim terminima:
  • 26.08.2021, u Sali A3, sa početkom u 10h: studenti starijih generacija i studenti upisani 2020. godine sa brojem indeksa 3-79/2020
  • 27.08.2021, u Sali A3, sa početkom u 10h: studenti upisani 2020. godine sa brojem indeksa 81-208/2020
Napomena: Tokom trajanja ispita neophodno je nositi zaštitnu masku.

Predmetni profesor
dr Bojana Plemić

01. jul 2021.
Dokumenta koja se podnose prilikom upisa u prvu godinu osnovnih studija školske 2021/2022.
Kandidati KOJI STEKNU PRAVO NA UPIS podnose:
  1. ORIGINALNA DOKUMENTA
    • svedočanstva sva četiri razreda završene srednje škole,
    • diploma o položenom završnom, odnosno maturskom ispitu i
    • državljanstvo Republike Srbije,
    • izvod iz matične knjige rođenih (ako nije trajni, da ne bude stariji od 6 meseci).
  2. INDEKS (dobija se u Školi)
  3. DVE FOTOGRAFIJE FORMATA 4,5 x 3,5 cm
  4. DOKAZ O UPLATI NAKNADE ZA TROŠKOVE UPISA U IZNOSU OD 3.500 DINARA(sve što je potrebno za upis dobija se u školi)

ŠKOLARINA ZA STUDENTE STRANE DRŽAVLJANE IZNOSI 800 EVRA u dinarskoj protivvrednosti.

UPLATE SE VRŠE NA ŽIRO RAČUN: 840-2115666-34, poziv na broj: T52.

Uplate školarine i troškova upisa ne vrše se u prostorijama Škole, već prethodno u poštama ili bankama.Kandidati na upis, osim potrebne dokumentacije donose i dokaz o uplati.

Članarina za Zdravstveno potporno udruženje za školsku godinu 2021/2022 iznosi 400,00 dinara i plaća se prilikom upisa gotovinom. Molimo zainteresovane studente da pripreme tačan iznos. Više informacija o Zdravstveno potpornom udruženju možete pogledati na linku: www.zpubeograd.com

adresa Bulevar Zorana Đinđića 152a, 11070 Beograd
fax 011/ 2698 205
telefon 011/ 2698 222, 2698 206, 3196 630, 3196 631 MB 17642162
e-mail info@visokaturisticka.edu.rs PIB 104266365
web www.visokaturisticka.edu.rs žiro račun 840-2056666-09