Visoka turistička škola strukovnih studija Beograd
  
Škola
Opšte
Savet Škole
Nastavnici
Osoblje
KUD
Sportsko društvo
Humanitarne akcije
Foto album
Akreditacija
Javne nabavke
Informator o radu
Lokacija
Kontakt
Nastava
Nastavni plan
Predmeti
Raspored nastave
Konsultacije
Nagrađeni studenti
Ispitna pitanja
Literatura
Stručna praksa
Specijalizacija
Predmeti
Raspored nastavnika po predmetima
Uslovi upisa
Upis 2019 / 20
Pripremna nastava
Uslovi upisa
Dokumenta za prijavu
Kalendar upisa
Pitanja za prijemni
Literatura za prijemni
Testovi sa rešenjima
English
Our Students in Bamberg
Visoka turistička škola strukovnih studija
Beograd
Arhiva vesti
MAR 2024. FEB 2024. JAN 2024. DEC 2023. NOV 2023. OKT 2023. SEP 2023. AVG 2023. JUL 2023. JUN 2023. MAJ 2023. APR 2023. MAR 2023. FEB 2023. JAN 2023. DEC 2022. NOV 2022. OKT 2022. SEP 2022. AVG 2022. JUL 2022. JUN 2022. MAJ 2022. APR 2022. MAR 2022. FEB 2022. JAN 2022. DEC 2021. NOV 2021. OKT 2021. SEP 2021. AVG 2021. JUL 2021. JUN 2021. MAJ 2021. APR 2021. MAR 2021. FEB 2021. JAN 2021. DEC 2020. NOV 2020. OKT 2020. SEP 2020. AVG 2020. JUL 2020. JUN 2020. MAJ 2020. APR 2020. MAR 2020. FEB 2020. JAN 2020. DEC 2019. NOV 2019. OKT 2019. SEP 2019. AVG 2019. JUL 2019. JUN 2019. MAJ 2019. APR 2019. MAR 2019. FEB 2019. JAN 2019. DEC 2018. NOV 2018. OKT 2018. SEP 2018. AVG 2018. JUL 2018. JUN 2018. MAJ 2018. APR 2018. MAR 2018. FEB 2018. JAN 2018. DEC 2017. NOV 2017. OKT 2017. SEP 2017. AVG 2017. JUL 2017. JUN 2017. MAJ 2017. APR 2017. MAR 2017. FEB 2017. JAN 2017. DEC 2016. NOV 2016. OKT 2016. SEP 2016. AVG 2016. JUL 2016. JUN 2016. MAJ 2016. APR 2016. MAR 2016. FEB 2016. JAN 2016. DEC 2015. NOV 2015. OKT 2015. SEP 2015. AVG 2015. JUL 2015. JUN 2015. MAJ 2015. APR 2015. MAR 2015. FEB 2015. JAN 2015. DEC 2014. NOV 2014. OKT 2014. SEP 2014. AVG 2014. JUL 2014. JUN 2014. MAJ 2014. APR 2014. MAR 2014. FEB 2014. JAN 2014. DEC 2013. NOV 2013. OKT 2013. SEP 2013. AVG 2013. JUL 2013. JUN 2013. MAJ 2013. APR 2013. MAR 2013. FEB 2013. JAN 2013. DEC 2012. NOV 2012. OKT 2012. SEP 2012. AVG 2012. JUL 2012. JUN 2012. MAJ 2012. APR 2012. MAR 2012. FEB 2012. JAN 2012. DEC 2011. NOV 2011. OKT 2011. SEP 2011. AVG 2011. JUL 2011. JUN 2011. MAJ 2011. APR 2011. MAR 2011. FEB 2011. JAN 2011. DEC 2010. NOV 2010. OKT 2010. SEP 2010. AVG 2010. JUL 2010. JUN 2010. MAJ 2010. APR 2010. MAR 2010. FEB 2010. JAN 2010. DEC 2009. NOV 2009. OKT 2009. SEP 2009. AVG 2009. JUL 2009. JUN 2009. MAJ 2009. APR 2009. MAR 2009. FEB 2009. JAN 2009. DEC 2008. NOV 2008. OKT 2008. SEP 2008. AVG 2008. JUL 2008. JUN 2008. MAJ 2008. APR 2008. MAR 2008. FEB 2008. JAN 2008. DEC 2007. NOV 2007. OKT 2007. SEP 2007. AVG 2007. JUL 2007. JUN 2007. MAJ 2007. APR 2007. MAR 2007. FEB 2007. JAN 2007. DEC 2006. NOV 2006. OKT 2006. SEP 2006. AVG 2006. JUL 2006. JUN 2006. MAJ 2006. APR 2006. MAR 2006. FEB 2006. JAN 2006. DEC 2005.

SEPTEMBAR 2009.

30. sep 2009.
OBAVEŠTENJE - PROMENA IZBORNIH PREDMETA

Obaveštavamo studente da je promenu izbornih predmeta moguće izvršiti do SREDE 7.10.2009. godine do 13 časova u kancelariji broj 7.

Pomoćnik direktora
dr Violeta Tošić

30. sep 2009.
STRUČNA PRAKSA ZA STUDENTE I GODINE

Nastavnim planom i programom Visoke turističke škole strukovnih studija predviđena je obavezna stručna praksa, po čijem uspešnom obavljanju studenti prve godine mogu ostvariti 5 bodova. Aktivnosti koje su planirane obuhvataju:

- izlet u Šid (tokom oktobra 2009. godine) – 3 boda i

- obilazak Beograda (proleće 2010. godine) – 2 boda.

Sve informacije o programu izleta možete pogledati klikom na link "dalje"

dalje
30. sep 2009.
POTPISI ZA STRUČNU PRAKSU

Obaveštavaju se studenti koji do sada nisu upisali stručnu praksu (dobili potpis) da će se davanje potpisa obaviti u amfiteatru A1 u sledećim terminima:

- u utorak 06. oktobra 2009. god. – od 13h do 15h;

- u sredu 07. oktobra 2009. god. – od 12h do 14h;

Studenti sa sobom treba da donesu indeks, potvrdu o obavljenoj stručnoj praksi od agencije i dnevnik prakse koji će biti potpisan od strane nadležnih u agenciji. Sva tri dokumenta su obavezna i bez jednog od njih studenti neće dobiti potpis u indeks.

Stručni saradnik
mr Jelisaveta Delić

29. sep 2009.
ODLOŽENI ISPITI KOD MR VESNE BAJIĆ

Ispiti kod predmetnog profesora mr Vesne Bajić koji je zakazan za 29.09.2009. godine u 15 časova se, zbog bolesti profesora, odlaže za SREDU 30.09.2009. godine u 15 časova.

29. sep 2009.
REZULTATI PISMENOG DELA ISPITA IZ NEMAČKOG JEZIKA

NEMAČKI JEZIK - oktobarski ispitni rok

Na usmeni ispit, koji će se održati 30.9. i 5.10.2009. u 10h, pozvani su:

  1. 88/06 Saška Sokolov
  2. 160/06 Aleksandra Mitrović
  3. 455/05 Lidija Joksović
  4. 186/06 Marija Marković
  5. 144/06 Marija Marković
  6. 88/05 Jelena Marković
  7. 109/86 nepotpisano
  8. 394/07 Ivan Gavrilović
  9. 280/87 Slavka Filip
  10. 432/06 Svetlana Milanović
  11. 153/06 Milica Marinković
  12. 242/06 Milica Perović
  13. 241/06 Zorica Živković
  14. 402/05 Danka Topalović
  15. 152/06 Bojana Stevanović
  16. 617/06 Dušica Savić
  17. 345/06 Sanja Stevanović
  18. 620/06 Marija Milenković
  19. 219/06 Vidosava Zeljić
  20. 104/05 Dušan Radulović
  21. 62/06 Jelena Stevanović

28. sep 2009.
REZULTATI IZ ENGLESKOG JEZIKA - VIŠNJA CAGA

Objavljeni su rezultati ispita iz Engleskog jezika kod Višnje Caga.

dalje
28. sep 2009.
REZULTATI IZ ENGLESKOG JEZIKA - IVAN MILOŠEVIĆ

Objavljeni su rezultati ispita iz Engleskog jezika u kod mr Ivana Miloševića.

dalje
28. sep 2009.
UPIS U ŠKOLSKU 2009/2010 GODINU

UPIS U ŠKOLSKU 2009/2010. godinu - GENERACIJE STUDENATA KOJE SU U ŠKOLU UPISANE ZAKLJUČNO sa školskom 2006/2007. godinom

Upis studenata u odgovarajuću godinu studija, prema objavljenom prelaznom režimu studija, obaviće se 1, 2. i 5. oktobra 2009. godine, u studentskoj službi od 9,00-13,00.

DOKUMENTA potrebna za upis:

  • INDEKS;
  • DVA PRIMERKA OBRASCA ŠV-20 (kupuju se u skriptarnici);
  • PRIZNANICA O UPLATI 24.000,00 dinara NA IME PRVE RATE ŠKOLARINE ZA UPIS U ODGOVARAJUĆU GODINU STUDIJA (studenti koji plaćaju školarinu);
  • PRIZNANICA O UPLATI 24.000,00 dinara NA IME OBNOVE ODGOVARAJUĆE GODINE STUDIJA (studenti koji plaćaju školarinu);
  • STUDENTI KOJI NISU REDOVNO VRŠILI OBNOVU ZA SVAKU ŠKOLSKU GODINU SVOJE OBAVEZE IZMIRUJU UPLATOM JEDNOKRATNOG IZNOSA OD 48.000,00 dinara (studenti koji plaćaju školarinu).

U istim terminima obaviće se i upis apsolventskog staža kao i upis konsultativne nastava nakon isteka apsolventskog staža.

TROŠKOVI KONSULTATIVNE NASTAVE, NAKON ISTEKA APSOLVENTSKOG STAŽA, ZA SVE STUDENTE, IZUZEV STUDENATA KOJIMA JE OSTAO DIPLOMSKI ISPIT, IZNOSE 6.000,00 dinara.

Sve uplate vrše se na adresu: Visoka turistička škola strukovnih studija, Beograd, Bulevar Zorana Đinđića 152-a, na račun broj 840-2056666-09.

26. sep 2009.
PRAKTIČNI DEO ISPITA IZ E-MARKETINGA

Praktični deo za studente koji polažu ispit iz E-MARKETINGA u oktobarskom roku biće održan u ČETVRTAK, 1. oktobra, u 10:00 časova.

PREDMETNI NASTAVNIK
Mr Miloš Nicić

25. sep 2009.
PRELASCI SA DRUGIH VISOKOŠKOLSKIH USTANOVA

UPIS SVIH KANDIDATA KOJI SU PODNELI PRIJAVU ZA UPIS U ŠKOLSKU 2009/2010. GODINU, PO OSNOVU PRELASKA SA DRUGIH VISOKOŠKOLSKIH USTANOVA, OBAVIĆE SE U SUBOTU 26. SEPTEMBRA, U STUDENTSKOJ SLUŽBI, OD 9,00 DO 13,00.

DOKUMENTA KOJA SE PODNOSE PRILIKOM UPISA u prvu godinu osnovnih studija školske 2009/2010. godine

  1. ORIGINALNA DOKUMENTA
    • svedočanstva sva četiri razreda završene srednje škole,
    • diploma o položenom završnom, odnosno maturskom ispitu i
    • izvod iz matične knjige rođenih;
  2. DVA OBRASCA ŠV-20 (dobija se u Školi, uz priložen dokaz o uplati naknade za troškove upisa);
  3. INDEKS(dobija se u Školi, uz priložen dokaz o uplati naknade za troškove upisa);
  4. DVE FOTOGRAFIJE FORMATA 4,5x3,5 cm;
  5. DOKAZ O UPLATI NAKNADE ZA TROŠKOVE UPISA(indeks i obrasci ŠV-20),U IZNOSU OD 1.000,00 DINARA.
  6. DOKAZ O UPLATI ŠKOLARINE

VISINA ŠKOLARINE

- za domaće državljane iznosi 48.000,00 dinara, sa mogućnošću plaćanja u dve rate (prva rata u iznosu od 30.000,00 dinara na dan upisa a druga rata u iznosu od 18.000,00 dinara do 15. januara 2010. godine).

SVE UPLATE VRŠE SE NA:

Adresu: VISOKA TURISTIČKA ŠKOLA STRUKOVNIH STUDIJA Beograd, Bulevar Zorana Đinđića 152a.

Račun broj: 840-2056666-09

25. sep 2009.
PRAKTIČNI DEO IZ INFORMATIKE ZA STARIJE GENERACIJE

Studenti generacija do 2007, kojima je praktični deo ispita iz INFORMATIKE U TURISTIČKOM POSLOVANJU zakazan za PONEDELJAK, 28. septembra 2009. u 10:00, polagaće praktični deo istog dana, sat vremena kasnije, u 11:00 časova.

PREDMETNI NASTAVNIK
Mr Miloš Nicić

24. sep 2009.
PODNOŠENJE MOLBI ZA PRELAZAK NA BUDŽET

PODNOŠENJE MOLBI ZA PRELAZAK NA BUDŽET
STUDENTI UPISANI ŠKOLSKE 2007/2008. i 2008/2009. godine)

SVI STUDENTI KOJI SE SAMI FINANSIRAJU, A ZAKLJUČNO SA OKTOBARSKIM ISPITNIM ROKOM SU OSTVARILI NAJMANJE 48 ESPB BODOVA IMAJU PRAVO DA PODNESU MOLBU ZA PRELAZAK NA BUDŽET.

UZ MOLBU, U KOJOJ NAVODE PODATKE O POLOŽENIM ISPITIMA, STUDENTI PODNOSE FOTOKOPIJU INDEKSA, A INDEKS PRILAŽU NA UVID.

MOLBA SE PREDAJE NA ŠALTERU STUDENTSKE SLUŽBE, OD 9 DO 13 ČASOVA, ODMAH NAKON POLAGANJA ISPITA U OKTOBARSKOM ROKU, A NAJKASNIJE DO 12. OKTOBRA 2009. godine.

24. sep 2009.
UPIS BUDŽETSKIH STUD. NAKON OKTOBARSKOG ROKA

UPIS BUDŽETSKIH STUDENATA U ODGOVARAJUĆU GODINU STUDIJA ŠKOLSKE 2009/2010. godine, NAKON OKTOBARSKOG ISPITNOG ROKA
(GENERACIJA 2007/2008. i 2008/2009. godine)

  1. STUDENTI KOJI SU U ŠKOLSKOJ 2008/2009. godini UPISANI NA TERET BUDŽETA, A ZAKLJUČNO SA OKTOBARSKIM ISPITNIM ROKOM SU OSTVARILI OD 48 DO 60 ESPB BODOVA ZADRŽAVAJU ISTI STATUS I UPISUJU NAREDNU GODINU STUDIJA.
    U BROJ OSTVARENIH ESPB BODOVA, ZA NASTAVAK STUDIJA U ISTOM STATUSU, NE RAČUNAJU SE BODOVI OSTVARENI PO OSNOVU PRIZNATIH ISPITA SA DRUGIH VISOKOŠKOLSKIH USTANOVA.
  2. STUDENTI KOJI SU U ŠKOLSKOJ 2008/2009. godini UPISANI NA TERET BUDŽETA, A NAKON OKTOBARSOG ISPITNOG ROKA SU OSTVARILI OD 37 DO 47 ESPB BODOVA MENJAJU STATUS I NASTAVLJAJU STUDIJE KAO STUDENTI KOJI SE SAMI FINANSIRAJU.
    U BROJ OSTVARENIH ESPB BODOVA, ZA NASTAVAK STUDIJA U STATUSU STUDENTA KOJI SE SAM FINANSIRA RAČUNAJU SE I BODOVI OSTVARENI PO OSNOVU PRIZNATIH ISPITA SA DRUGIH VISOKOŠKOLSKIH USTANOVA.
  3. UPIS U NAREDNU GODINU STUDIJA OBAVIĆE SE NAKON ZAVRŠETKA OKTOBARSKOG ISPITNOG ROKA, PREMA RASPOREDU KOJI ĆE BITI NAKNADNO OBJAVLJEN.

24. sep 2009.
UPIS BUDŽETSKIH STUDENATA NAKON SEPTEMB. ROKA

UPIS BUDŽETSKIH STUDENATA U ODGOVARAJUĆU GODINU STUDIJA ŠKOLSKE 2009/2010, NAKON SEPTEMBARSKOG ISPITNOG ROKA
(GENERACIJA 2007/2008. i 2008/2009. godine)

  1. STUDENTI KOJI SU U ŠKOLSKOJ 2008/2009. godini UPISANI NA TERET BUDŽETA, A ZAKLJUČNO SA SEPTEMBARSKIM ISPITNIM ROKOM SU OSTVARILI OD 48 DO 60 ESPB BODOVA ZADRŽAVAJU ISTI STATUS I UPISUJU NAREDNU GODINU STUDIJA.
    U BROJ OSTVARENIH ESPB BODOVA, ZA NASTAVAK STUDIJA U ISTOM STATUSU, NE RAČUNAJU SE BODOVI OSTVARENI PO OSNOVU PRIZNATIH ISPITA SA DRUGIH VISOKOŠKOLSKIH USTANOVA.
  2. STUDENTI SU OBAVEZNI DA UPIS U NAREDNU GODINU STUDIJA OBAVE U ČETVRTAK 24. I PETAK 25. SEPTEMBRA 2009. GODINE, U STUDENTSKOJ SLUŽBI OD 10,00 DO 14,00 časova.
  3. DOKUMENTA POTREBNA ZA UPIS:
    • INDEKS;
    • OBRAZAC ŠV-20 (dva primerka)...kupuje se u skriptarnici;
  4. STUDENTI IZ TAČKE 1, KOJI U OKTOBARSKOM ISPITNOM ROKU NE POLOŽE ISPITE IZ PREOSTALIH PREDMETA TEKUĆE GODINE STUDIJA, U OBAVEZI SU DA I U NAREDNOJ Š GODINI STUDIJA PONOVO UPIŠU TE PREDMETE.
    UPLATU U IZNOSU OD 6.000,00 DINARA PO JEDNOM PRENETOM PREDMETU DUŽNI SU DA IZVRŠE ODMAH PO ZAVRŠENOM OKTOBARSKOM ROKU.

MOLIMO STUDENTE DA UPIS OBAVEZNO IZVRŠE U PREDVIĐENIM TERMINIMA.

24. sep 2009.
USMENI DEO ISPITA KOD MR IVANA MILOŠEVIĆA

Usmeni deo ispita iz ENGLESKOG JEZIKA kod predavača mr Ivana Miloševića odžaće se po sledećem rasporedu:

Engleski jezik A1, za studente koji su pismeni deo položili putem kolokvijuma ili u prethodnim ispitnim rokovima održaće se u UTORAK 29.09.2009. godine u 8:30 časova, učionica 1, ulaz V.

Engleski jezik A2, za studente koji su pismeni deo položili putem kolokvijuma ili u prethodnim ispitnim rokovima održaće se u UTORAK 29.09.2009. godine u 12:00 časova, učionica 1, ulaz V.

Engleski jezik A2, za studente koji pismeni deo polože u oktobarskom roku održaće se u SREDU 30.09.2009. godine u 8:30 časova, učionica 1, ulaz V.

Engleski jezik B1, Engleski jezik B2 za sve studente održaće se u SREDU 30.09.2009. godine u 12:00 časova, učionica 1, ulaz V.

Engleski jezik A1, za studente koji pismeni deo polože u oktobarskom roku održaće se u ČETVRTAK 01.10.2009. godine u 8:30 časova, učionica 1, ulaz V.

21. sep 2009.
POČETAK NASTAVE U ŠKOLSKOJ 2009/2010. GODINI

Svečani početak nastave za brucoše održaće se u ponedeljak 28. septembra 2009. godine, sa početkom u 10:00 časova.

Nastava za II i III godinu počinje u četvrtak 1. oktobra 2009. godine, prema rasporedu koji će biti objavljen do petka 25. septembra 2009. godine.

18. sep 2009.
POLAGANJE INFORMATIKE U OKTOBARSKOM ROKU

Pozivamo sve studente koji polažu ispit iz predmeta INFORMATIKA U TURISTIČKOM POSLOVANJU / INFORMATIKA U TURIZMU, u UTORAK, 22. septembra u 10:00 časova, na KONSULTACIJE u vezi načina polaganja ispita.

PREDMETNI NASTAVNIK
Mr Miloš Nicić

18. sep 2009.
PODNOŠENJE MOLBI ZA PRELAZAK NA BUDZET

Sve informacije o podnošenju molbi za prelazak na budžet možete pogledati klikom na link "dalje".

dalje
15. sep 2009.
REZULTATI IZ E-MARKETINGA

Objavljen je spisak studenata koji su položili ispit iz predmeta ELEKTRONSKI MARKETING U TURIZMU.

dalje
14. sep 2009.
POTPISI ZA STRUČNU PRAKSU

Obaveštavaju se studenti koji do sada nisu upisali stručnu praksu (dobili potpis) da će se davanje potpisa obaviti u sali br. 12 (glavni ulaz) u sledećim terminima:

- u četvrtak 17. septembra 2009. god. – od 11h do 13h;

- u petak 18. septembra 2009. god. – od 13h do 15h;

- u utorak 22. septembra 2009. god. – od 11h do 13h;

- u sredu 23. septembra 2009. god. – od 13h do 15h;

Studenti sa sobom treba da donesu indeks, potvrdu o obavljenoj stručnoj praksi od agencije i dnevnik prakse koji će biti potpisan od strane nadležnih u agenciji. Sva tri dokumenta su obavezna i bez jednog od njih studenti neće dobiti potpis u indeks.

Stručni saradnik
mr Jelisaveta Delić

14. sep 2009.
REZULTATI IZ INFORMATIKE

Objavljen je spisak studenata koji su položili teorijski deo ispita iz predemta INFORMATIKA U TURISTIČKOM POSLOVANJU / INFORMATIKA U TURIZMU.

dalje
11. sep 2009.
UPIS DIPLOMIRANIH STUDENATA ŠKOLE

Objavljene su informacije o upisu diplomiranih studenata.

dalje
11. sep 2009.
PRELAZAK SA DRUGIH VISOKOŠKOLSKIH USTANOVA

Objavljene su informacije o prelasku studenata sa drugih visoko[kolskih ustanova.

dalje
08. sep 2009.
UPIS OCENA IZ RAČUNOVODSTVA

Rezultati ispita, uvid u radove i upis ocena za studente koji su polagali ispit iz predmeta: RAČUNOVODSTVO U TURIZMU, RAČUNOVODSTVO U TURISTIČKOM POSLOVANJU i RAČUNOVODSTVO, u UTORAK 08.09.2009. godine, kod prof. dr Zorana Milenkovića, obaviće se u ČETVRTAK, 10.09.2009. godine, u terminu od 1100 do 1400 u kabinetu prof. dr Zorana Milenkovića (glavni ulaz, kancelarija br. 1).

Prof. dr Zoran Milenković

07. sep 2009.
REZULTATI ISPITA NEMAČKI JEZIK B2

Studenti koji su položili pismeni deo ispita:

Kristina Delić 51/2007

Slavica Ilić 378/2005

Dimitrije Matić 135/2007

Usmeni deo ispita održaće se u četvrtak 10.09.2009. godine u 12h (kabinet br. 3 ulaz V).

PREDMETNI NASTAVNIK
Ivana Stojanović

03. sep 2009.
REZULTATI IZ ENGLESKOG - MR IVAN MILOŠEVIĆ

Objavljeni su rezultati pismenog dela ispita iz ENGLESKOG JEZIKA kod predavača mr Ivana Miloševića.

dalje
03. sep 2009.
REZULTATI IZ ENGLESKOG - VIŠNJA CAGA

Objavljeni su rezultati pismenog dela ispita iz ENGLESKOG JEZIKA kod predavača Višnje Caga.

dalje
02. sep 2009.
RASPORED POLAGANJA ISPITA IZ INFORMATIKE I E-MARKETINGA

Studenti koji su prijavili ispite iz INFORMATIKE U TURIZMU i E-MARKETINGA u septembarskom roku, polažu teorijski deo 8. septembra prema sledećem rasporedu:

  • u 15:00 studenti koji polažu INFORMATIKU, generacije upisane zaključno sa 2006. godinom
  • u 16:00 studenti koji polažu INFORMATIKU, generacija 2007. i
    diplomirani studenti koji polažu E-MARKETING
  • u 17:00 studenti koji polažu E-MARKETING

Studenti su OBAVEZNI da na ispit, pored indeksa, ponesu i PRIJAVU.

PROF. DR RADE STANKIĆ

01. sep 2009.
REZULTATI ISPITA IZ NEMAČKOG JEZIKA

Objavljeni su rezultati ispita iz NEMAČKOG JEZIKA za septembarski rok.

dalje
adresa Bulevar Zorana Đinđića 152a, 11070 Beograd
fax 011/ 2698 205
telefon 011/ 2698 222, 2698 206, 3196 630, 3196 631 MB 17642162
e-mail info@visokaturisticka.edu.rs PIB 104266365
web www.visokaturisticka.edu.rs žiro račun 840-2056666-09