Visoka turistička škola strukovnih studija Beograd
  
Škola
Opšte
Savet Škole
Nastavnici
Osoblje
KUD
Sportsko društvo
Humanitarne akcije
Foto album
Akreditacija
Javne nabavke
Informator o radu
Lokacija
Kontakt
Nastava
Nastavni plan
Predmeti
Raspored nastave
Konsultacije
Nagrađeni studenti
Ispitna pitanja
Literatura
Stručna praksa
Specijalizacija
Predmeti
Raspored nastavnika po predmetima
Uslovi upisa
Upis 2019 / 20
Pripremna nastava
Uslovi upisa
Dokumenta za prijavu
Kalendar upisa
Pitanja za prijemni
Literatura za prijemni
Testovi sa rešenjima
English
Our Students in Bamberg
Visoka turistička škola strukovnih studija
Beograd
Arhiva vesti
AVG 2019. JUL 2019. JUN 2019. MAJ 2019. APR 2019. MAR 2019. FEB 2019. JAN 2019. DEC 2018. NOV 2018. OKT 2018. SEP 2018. AVG 2018. JUL 2018. JUN 2018. MAJ 2018. APR 2018. MAR 2018. FEB 2018. JAN 2018. DEC 2017. NOV 2017. OKT 2017. SEP 2017. AVG 2017. JUL 2017. JUN 2017. MAJ 2017. APR 2017. MAR 2017. FEB 2017. JAN 2017. DEC 2016. NOV 2016. OKT 2016. SEP 2016. AVG 2016. JUL 2016. JUN 2016. MAJ 2016. APR 2016. MAR 2016. FEB 2016. JAN 2016. DEC 2015. NOV 2015. OKT 2015. SEP 2015. AVG 2015. JUL 2015. JUN 2015. MAJ 2015. APR 2015. MAR 2015. FEB 2015. JAN 2015. DEC 2014. NOV 2014. OKT 2014. SEP 2014. AVG 2014. JUL 2014. JUN 2014. MAJ 2014. APR 2014. MAR 2014. FEB 2014. JAN 2014. DEC 2013. NOV 2013. OKT 2013. SEP 2013. AVG 2013. JUL 2013. JUN 2013. MAJ 2013. APR 2013. MAR 2013. FEB 2013. JAN 2013. DEC 2012. NOV 2012. OKT 2012. SEP 2012. AVG 2012. JUL 2012. JUN 2012. MAJ 2012. APR 2012. MAR 2012. FEB 2012. JAN 2012. DEC 2011. NOV 2011. OKT 2011. SEP 2011. AVG 2011. JUL 2011. JUN 2011. MAJ 2011. APR 2011. MAR 2011. FEB 2011. JAN 2011. DEC 2010. NOV 2010. OKT 2010. SEP 2010. AVG 2010. JUL 2010. JUN 2010. MAJ 2010. APR 2010. MAR 2010. FEB 2010. JAN 2010. DEC 2009. NOV 2009. OKT 2009. SEP 2009. AVG 2009. JUL 2009. JUN 2009. MAJ 2009. APR 2009. MAR 2009. FEB 2009. JAN 2009. DEC 2008. NOV 2008. OKT 2008. SEP 2008. AVG 2008. JUL 2008. JUN 2008. MAJ 2008. APR 2008. MAR 2008. FEB 2008. JAN 2008. DEC 2007. NOV 2007. OKT 2007. SEP 2007. AVG 2007. JUL 2007. JUN 2007. MAJ 2007. APR 2007. MAR 2007. FEB 2007. JAN 2007. DEC 2006. NOV 2006. OKT 2006. SEP 2006. AVG 2006. JUL 2006. JUN 2006. MAJ 2006. APR 2006. MAR 2006. FEB 2006. JAN 2006. DEC 2005.

JUL 2015.

17. jul 2015.
Raspored polaganja Turističke geografije po ispitivačima

Polaganje ispita iz Turističke geografije, održaće se po sledećem rasporedu:

Studenti koji polažu ispit kod dr Snežane Štetić:

  • 29.08.2015.u 9,00 u sali A3 STUDENTI GENERACIJE UPISANE 2014/2015 ŠKOLSKE GODINE
  • 30.08.2015.u 9,00 u sali A3 SVI OSTALI STUDENTI

Studenti koji polažu ispit kod dr Dragomira Kićovića:

  • 29.08.2015.u 9,00 u sali A2 STUDENTI GENERACIJE UPISANE 2009 i 2010 ŠKOLSKE GODINE
  • 30.08.2015.u 9,00 u sali A2 sve ostale generacije

Studenti koji polažu ispit kod dr Darija Šimičevića:

  • 29.08.2015.u 9,00 u sali A1 STUDENTI GENERACIJE UPISANE 2014/2015 ŠKOLSKE GODINE
  • 30.08.2015.u 9,00 u sali A1 SVI OSTALI STUDENTI

17. jul 2015.
Usmeni ispit iz Engleskog jezika

Studenti koji su pismeni ispit položili u prethodnom roku usmeni ispit će polagati po sledećem rasporedu:

  • 25.08.2015.g. u 9,00 sati u sali A2 kod mr Smiljke Kesić
  • 25.08.2015.g. u 9,00 sati u sali A3 kod mr Miline Kosanović
  • 25.08.2015.g. u 8,30 sati u učionici brj 2. kod mr Ivana Miloševića

17. jul 2015.
Grupe za ispit iz Kulturnog nasleđa

Studenti će polagati ispit iz Kulturnog nasleđa u SEPTEMBARSKOM roku prema sledećim grupama:

  • 26.08.2015. u 8,30 u sali A3 od indeksa broj 1/2014 - 278/2014
  • 27.08.2015.u 8,00 u sali A2 od indeksa broj 281/2014 do kraja i stare generacije

11. jul 2015.
SLOBODNA MESTA ZA DRUGI UPISNI ROK

Visoka turistička škola strukovnih studija iz Beograda raspisuje

KONKURS

-za upis 2 (dva) kandidata na studijski program „Ekonomija i turizam“ u svojstvu studenata koji se finansiraju iz budžeta, i to za jedno (1) lice sa invaliditetom, i jedno (1) lice državljanina Republike Srbije koje je u školskoj 2014/2015 srednju školu završilo u inostranstvu.

-za upis 18 (osamnaest) kandidata na studijski program „Ekonomija i turizam“ u svojstvu samofinansirajućih studenata, u drugom upisnom roku školske 2015/2016. godine.

Prijavljivanje kandidata 1 i 2.09.2015.
od 1000 do 1300
Isticanje rasporeda za polaganje prijemnog ispita 3.09.2015.
u 1400
Polaganje prijemnog ispita 5.09.2015.
u 1100
Objavljivanje jedinstvene rang liste 6.09.2015.
do 1700
Podnošenje prigovora direktoru Škole
na redosled kandidata na jedinstvenoj rang listi
7.09.2015.
od 900 do 1000
Donošenje odluke po prigovoru 7.09.2015.
od 1000 do 1100
Podnošenje žalbe Savetu
na rešenje direktora Škole
7.09.2015.
od 1100 do 1200
Rešavanje po žalbi 7.09.2015.
od 1200 do 1300
Objavljivanje konačne rang liste 7.09.2015.
do 1700
Upis primljenih kandidata 9.09.2015.
od 1000 do 1400

UPIS PRIMLJENIH KANDIDATA BIĆE OBAVLJEN ISKLJUČIVO PREMA RASPOREDU KOJI ĆE NA SAJTU ŠKOLE BITI ISTAKNUT NAKON OBJAVLJIVANJA KONAČNE RANG LISTE.

10. jul 2015.
Kolektivni godišnji odmor

Zbog kolektivnog godišnjeg odmora Visoka turistička škola neće raditi od 13. jula do 23. avgusta 2015. godine. Prvi radni dan je ponedeljak 24. avgust 2015. godine.

07. jul 2015.
Konačna rang lista za upis studenata

KONAČNA RANG LISTA I RASPORED UPISA

  1. Kandidati od broja 1. do broja 110. upisuju se na teret budžeta.
    Kandidati koji su stekli pravo da studiraju na teret budžeta, a ne upišu se u navedenom terminu gube pravo na naknadni upis na teret budžeta.
  2. Kandidati od broja 111. do broja 400. upisuju se kao studenti koji sami plaćaju školarinu.
  3. Upis kandidata koji se na konačnoj rang listi nalaze od broja 1. zaključno sa brojem 110, obaviće se OBAVEZNO U SREDU, 8. JULA OD 900 DO 1400. U 1400 izvršiće se prozivka kandidata koji su na konačnoj rang listi na rednim brojevima od 111. do 130. radi eventualne dopune slobodnih mesta za studiranje na teret budžeta.
  4. Kandidati sa rednim brojevima od 111. do 260. upisaće se OBAVEZNO U ČETVRTAK, 9. JULA OD 900 DO 1400.
  5. Kandidati sa rednim brojevima od 261. do 400. upisaće se OBAVEZNO U PETAK, 10. JULA OD 900 DO 1400.
  6. Ukoliko se kandidat, koji je ostvario pravo na upis po konkursu, ne upiše u predviđenom roku, Škola će upisati umesto njega drugog kandidata, prema redosledu na konačnoj rang listi i to u PETAK, 10. JULA 2015. godine.
  7. Prozivanje kandidata koji se na konačnoj rang listi nalaze od broja 401. i dalje, a radi upisa iz tačke 6., obaviće se u PETAK, 10. JULA 2015. godine u 1400 časova (Sala 5).
  8. Obaveštenje o broju nepopunjenih mesta za samofinansirajuće studente biće objavljeno na sajtu škole u PETAK 10. JULA 2015. godine do 1700 časova.

Nikakve uplate se ne vrše u prostorijama Škole, već prethodno u poštama ili bankama.Kandidati na upis, osim potrebne dokumentacije donose i dokaz o uplati.

KONAČNU RANG-LISTU ZA UPIS STUDENATA U PRVU GODINU OSNOVNIH STUDIJA ŠKOLSKE 2015/2016. GODINE – STUDIJSKI PROGRAM EKONOMIJA I TURIZAM MOŽETE POGLEDATI KLIKOM NA LINK DALJE.

Molimo kandidate da se informišu na sajtu u vezi izbornih predmeta, pošto će izborne predmete iz prve godine birati prilikom upisa. Opisi predmeta se nalaze na stranici Predmeti.

dalje
06. jul 2015.
Dokumenta koja se podnose prilikom upisa u prvu godinu osnovnih studija školske 2015/2016.

Kandidati KOJI STEKNU PRAVO NA UPIS podnose:

  1. ORIGINALNA DOKUMENTA

    • svedočanstva sva četiri razreda završene srednje škole,
    • diploma o položenom završnom, odnosno maturskom ispitu i
    • državljanstvo Republike Srbije (da ne bude starije od 6 meseci),
    • izvod iz matične knjige rođenih (ako nije trajni, da ne bude stariji od 6 meseci).
  2. DVA OBRASCA ŠV-20 (dobija se u Školi)
  3. INDEKS (dobija se u Školi)
  4. DVE FOTOGRAFIJE FORMATA 4,5 x 3,5 cm
  5. DOKAZ O UPLATI NAKNADE ZA TROŠKOVE UPISA U IZNOSU OD 3500 DINARA (indeks, obrasci ŠV-20 i obavezno osiguranje)
  6. DOKAZ O UPLATI PRVE RATE ŠKOLARINE U IZNOSU OD 20.000 ZA STUDENTE KOJI SE SAMI FINANSIRAJU.

UPLATE SE VRŠE ODVOJENO (dve posebne original uplatnice, troškovi upisa, I rata školarine) NA ŽIRO RAČUN: 840-2056666-09

Nikakve uplate se ne vrše u prostorijama Škole, već prethodno u poštama ili bankama.Kandidati na upis, osim potrebne dokumentacije donose i dokaz o uplati.

02. jul 2015.
Rezultati ispita iz Grčkog jezika

Objavljeni su rezultati ispita iz Grčkog jezika (početni i srednji kurs) u JUNSKOM roku.

02. jul 2015.
Ispiti iz informatičkih predmeta u SEPTEMBARSKOM roku

Obaveštavamo studente koji polažu informatičke predmete (Osnovi računarstva, Informatika u turizmu i E-poslovanje) u SEPTEMBARSKOM roku da je omogućena prijava za termin za polaganje teorijskog elektronskog testa.

Prijava se obavlja preko INDEKS-a. Molimo studente da se prijave za termin radi lakše organizacije polaganja ispita.

Molimo studente da na polaganje teorijskog testa obavezno ponesu indeks i prijavu. Studentima bez prijave neće biti dozvoljeno polaganje ispita. Molimo vas da prijave kupite nekoliko dana ranije.

Studenti koji imaju položene obavezne delove i minimum poena za polaganje ispita, pristupaju polaganju usmenog teorijskog pitanja, odmah posle polaganja teorijskog elektronskog testa.

Popravni kolokvijumi za Osnove računarstva i Informatiku u turizmu će biti organizovani u posebnim terminima. Ove kolokvijume mogu polagati svi studenti koji su izabrali (ili pohađali) navedene predmete. Termini za popravne kolokvijume objavljeni su u INDEKS-u. Studenti se mogu prijaviti za termin polaganja popravnog kolokvijuma čak iako nisu prijavili ispit u SEPTEMBARSKOM roku.

Popravni kolokvijumi iz Osnova računarstva i Informatike se više neće organizovati u toku školske 2014/15 godine, za studente koji nisu apsolventi.

Kolokvijumi iz HTML-a, CSS-a i JS-a, će biti održani po dogovoru sa predmetnim nastavnikom.

Studenti generacija pre 2007, polažu praktične delove ispita posle teorijskog dela, po dogovoru sa nastavnicima, zavisno od slobodnih termina.

01. jul 2015.
Podela uverenja o visokom obrazovanju

Obaveštavamo diplomirane studente da će se preuzimanje uverenja o visokom obrazovanju obaviti u PONEDELJAK 06. Jula 2015 godine, od 11.00 do 13.00 časova, kod referenta za matičnu knjigu studenata Aleksandra Radosavljevića.

01. jul 2015.
Podela uverenja o višem obrazovanju

Obaveštavamo diplomirane studente da će se preuzimanje uverenja stečenom višem obrazovanju obaviti u PONEDELJAK 06. Jula 2015. godine, od 11.00 do 13.00 časova, kod referenta za matičnu knjigu studenata Aleksandra Radosavljevića.

adresa Bulevar Zorana Đinđića 152a, 11070 Beograd
fax 011/ 2698 205
telefon 011/ 2698 222, 2698 206, 3196 630, 3196 631 MB 17642162
e-mail info@visokaturisticka.edu.rs PIB 104266365
web www.visokaturisticka.edu.rs žiro račun 840-2056666-09