Pozivamo sve studente koji su promenili e-mail adresu pa im iz tog razloga ne stižu linkovi za on line nastavu, da nove adrese u najkraćem roku dostave predmetnim nastavnicima.
Nastava će u narednom periodu biti realizovana sinhrono (uživo) preko elektronskih platformi. U periodu od 12.05. do 13.06.2025. godine biće realizovana nadoknada i realizacija nastave za april i maj.
Predavanja i vežbe su koncipirani po sistemu blok nastave. U kalendaru se nalaze termini održavanja nastave za svaki pojedinačni predmet. Nastava će počinjati od 08:00 i trajaće do 17:00 časova uz pauzu od 12:00 do 13:00 časova. Za studente master strukovnih studija nastava će biti realizovana u periodu od 16:00 do 21:00. Pre početka nastave predmetni nastavnik će studentima koji slušaju određeni predmet poslati link putem koga mogu da prisustvuju predavanjima i vežbama.
Studenti koji žele da prisustvuju nastavi su u obavezi da se prijave putem linka u periodu od 08:00 do 08:15 (za prvi deo nastave), odnosno od 13:00 do 13:15 (za drugi deo nastave). Nakon ovih termina nastavnik nije u obavezi da odobri studentu prisustvo nastavi.
Pored on line predavanja i vežbi, studentima će biti dostupne prezentacije za svaki predmet. Prezentacije će se nalaziti na veb stranici u okviru sekcije predmeti.
Konsultacije će se realizovati putem elektronske pošte (e-mail) prema rasporedu koji će biti naknadno objavljen. Prema dogovoru sa predmetnim nastavnikom konsultacije mogu da se realizuju i uživo putem elektronske platforme. Konsultacije vezane za prijavu, izradu i odbranu završnih radova (osnovne i master studije) biće omogućene u kabinetima nastavnika u terminima koji će biti naknadno objavljeni.
Obaveštavamo studente koji ostvaruju pravo na pokriće 50% svojih troškova po osnovu referentne školarine koju su platili u tekućoj školskoj godini, da je Akademija strukovnih studija Beograd u skladu sa zadatim rokom dostavila zahtevane podatke Ministarstvu prosvete. Presek realizovanih uplata izvršen je zaključno sa 28.02.2025. Podsećamo da refundaciju sredstava vrši Ministarstvo prosvete na osnovu uplaćenih rata školarine te molimo studente da redovno uplaćuju dospele rate kao i da kontrolišu njihovo proknjižavanje u elektronskom indeksu kako bi sledeći izveštaj koji bude sačinjen obuhvatio uplaćena sredstva u celosti.
MAJ 2025.
On-line kolokvijumi iz predmeta Osnove menadžmenta – Grupa A održaće se:
- Prvi kolokvijum – u utorak, 03. juna 2025. godine u 09:00 časova
- Drugi kolokvijum – u utorak, 10. juna, 2025. godine u 09:00 časova
Napomena:
Pre početka kolokvijuma predmetni nastavnik će poslati link za on – line pristup kolokvijumu.
Odbrana seminarskih radova održaće se:
- u petak, 13. juna, 2025. godine u 09:00 časova
Napomena:
Pre početka odbrane seminarskog rada predmetni nastavnik će poslati link za on – line pristup odbrani seminarskog rada.
Predmetni nastavnik:
dr Miroslava Petrevska, profesor strukovnih studija
On-line kolokvijumi iz predmeta Računovodstvo u turizmu – Grupa A, održaće se:
- Prvi kolokvijum – u sredu, 04. juna 2025. godine u 09:00 časova
- Drugi kolokvijum – u sredu, 11. juna, 2025. godine u 09:00 časova
Napomena:
Pre početka kolokvijuma predmetni nastavnik će poslati link za on – line pristup kolokvijumu.
Odbrana seminarskih radova iz predmeta Računovodstvo u turizmu – Grupa A, održaće se:
- u petak, 13. juna, 2025. godine u 11:30 časova
Napomena:
Pre početka odbrane seminarskog rada predmetni nastavnik će poslati link za on – line pristup odbrani seminarskog rada.
Predmetni nastavnik:
dr Miroslava Petrevska, profesor strukovnih studija
On-line drugi kolokvijum iz predmeta Osnovi menadžmenta – Grupa A, održaće se:
- u četvrtak, 12. juna, 2025. godine u 09:00 časova
Napomena:
Pre početka kolokvijuma predmetni nastavnik će poslati link za on – line pristup kolokvijumu.
Odbrana seminarskih radova iz predmeta Osnovi menadžmenta - Grupa A, održaće se:
- u petak, 06. juna, 2025. godine u 09:00 časova
Napomena:
Pre početka odbrane seminarskog rada predmetni nastavnik će poslati link za on – line pristup odbrani seminarskog rada.
Obrazloženje:
Odbrana seminarskih radova se odnosi samo na one studente koji nisu odbranili svoje seminarske radove, po planu odbrane seminarskih radova iz predmeta Osnovi menadžmenta – Grupa A.
Plan odbrane seminarskih radova iz predmeta Osnovi menadžmenta - Grupa A.
http://www.visokaturisticka.edu.rs/skripte/osn_menadzmenta/plan_odbrane_semr_osm_24a.pdf
Predmetni nastavnik:
dr Miroslava Petrevska, profesor strukovnih studija
Odbrana seminarskih radova iz predmeta Osnovi turizma održaće se:
- u četvrtak, 05. juna, 2025. godine u 09:00 časova
Napomena:
Pre početka odbrane seminarskog rada predmetni nastavnik će poslati link za on – line pristup odbrani seminarskog rada.
Obrazloženje:
Odbrana seminarskih radova se odnosi samo na one studente koji nisu odbranili svoje seminarske radove po Jedinstvenom planu odbrane seminarskih radova iz predmeta Osnovi turizma.
Jedinstven plan odbrane seminarskih radova
Predmetni nastavnik:
dr Miroslava Petrevska, profesor strukovnih studija
Studenti koji žele da urade i prezentuju seminarske radove iz predmeta Upravljanje ljudskim resursima u turizmu, Upravljanje hotelskim personalom i Liderstvo treba da pošalju svoje prezentacije na e-mail predmetnom profesoru najkasnije do nedelje 08. juna 2025. godine.
Studenti sami biraju teme, ali je neophodno da se navedu i neki primeri iz prakse.
Prezentacije ne treba da imaju više od 10-15 slajdova, a izlaganje ne treba da bude duže od 10-15 minuta.
Odbrane seminarskih radova održaće se putem ZOOM platforme u sledećim terminima:
- za studente koji brane seminarske radove iz predmeta Upravljanje ljudskim resursima u turizmu i Upravljanje hotelskim personalom – u četvrtak 12. juna 2025. godine u 13 h;
- za studente koji brane seminarske radove iz predmeta Liderstvo – u četvrtak 12. juna 2025. godine u 18 h.
dr Jelisaveta Vučković, profesor
On-line kolokvijumi iz predmeta Upravljanje hotelskim personalom održaće se:
- u četvrtak 05. juna 2025. godine u 18 h (prvi kolokvijum);
- u sredu 11. juna 2025. godine u 18 h (drugi kolokvijum)
Okvirna pitanja za oba kolokvijuma nalaze se na sajtu, u okviru rubrike Predmeti.
Studenti koji do sada nisu dobijali informacije putem e-maila, treba da pošalju validne e-mail adrese predmetnom profesoru kako bi dobili link za on-line pristup kolokvijumu.
dr Jelisaveta Vučković, profesor
On-line kolokvijumi iz predmeta Upravljanje ljudskim resursima u turizmu održaće se:
- u četvrtak 05. juna 2025. godine u 18 h (prvi kolokvijum);
- u sredu 11. juna 2025. godine u 18 h (drugi kolokvijum)
Okvirna pitanja za oba kolokvijuma nalaze se na sajtu, u okviru rubrike Predmeti.
Studenti koji do sada nisu dobijali informacije putem e-maila, treba da pošalju validne e-mail adrese predmetnom profesoru kako bi dobili link za on-line pristup kolokvijumu.
dr Jelisaveta Vučković, profesor
- I kolokvijum - 03.juna, u 9 časova
- II kolokvijum - 10.juna, u 9 časova
Prijava se vrši najkasnije do 2.juna (15h) za prvi kolokvijum, odnosno do 9. juna (15h) za drugi kolokvijum.
Napomena: Za izradu kolokvijuma, na desktop/laptop računaru, neophodno je imati stabilnu internet konekciju i funkcionalnu kameru i mikrofon.
On-line kolokvijum iz predmeta Liderstvo održaće se u utorak 03. juna 2025. godine u 18 h.
Okvirna pitanja za kolokvijum nalaze se na sajtu, u okviru rubrike Predmeti.
Studenti koji do sada nisu dobijali informacije putem e-maila, treba da pošalju validne e-mail adrese predmetnom profesoru kako bi dobili link za on-line pristup kolokvijumu.
dr Jelisaveta Vučković, profesor
On-line kolokvijum iz predmeta Strategijsko upravljanje u hotelijerstvu će se održati:
- I kolokvijum 02.06. u 10 časova (7-56 str.)
- II kolokvijum 09.06. u 10 časova (57-107 str.)
Studenti koji do sada nisu dobijali informacije putem e-maila, treba da pošalju validne e-mail adrese predmetnom profesoru kako bi dobili link za on-line pristup kolokvijumu.
Obaveštavaju se studenti da studentska služba neće raditi u ponedeljak 26.05.2025. godine.
ASTRA TRAVEL je turistička agencija sa licencom organizatora putovanja specijalizovana za rad na Sitoniji i uspešno posluje na tržištu od 1998. godine.
Usled povećanog obima posla pred letnju sezonu 2025. godinu tražimo nove kolege i raspisujemo konkurs za plaćenu stručnu praksu.
Opis posla:
- administrativni poslovi
- pakovanje vaučera neophodnih za realizaciju putovanja
- priprema dokumentacije neophodne za realizaciju putovanja
- komunikacija sa putnicima telefonskim putem i slanje obaveštenja
- ostali tekući agencijski poslovi
Angažovanje je u dogovoru sa studentima 4-6 sati dnevno uz mesečnu nadoknadu u iznosu 40.000-60.000 dinara.
Potrebno je da kandidati poseduju izražene veštine komunikacije sa ljudima, da su odgovorni, dobro organizovani, ažurni, spremni na timski rad i rad pod pritiskom.
Zainteresovani studenti svih godina studija mogu svoj CV poslati na email astra.sartiholidays@gmail.com nakon čega će studenti koji uđu u uži izbor biti kontaktirani.
Akademija strukovnih studija Beograd odsek Visoka turistička škola poziva studente koji su diplomirali po studijskom programu EKONOMIJA I TURIZAM na OSNOVNIM STRUKOVNIM STUDIJAMA u 2024. godini i stekli zvanje:
STRUKOVNI EKONOMISTA
na SVEČANU DODELU DIPLOMA koja će se održati u SREDU, 28.05.2025. godine, sa početkom u 10,00 časova, u sali V na glavnom ulazu u VTŠ.