Visoka turistička škola strukovnih studija Beograd
  
Škola
Opšte
Savet Škole
Nastavnici
Osoblje
KUD
Sportsko društvo
Humanitarne akcije
Foto album
Akreditacija
Javne nabavke
Informator o radu
Lokacija
Kontakt
Nastava
Nastavni plan
Predmeti
Raspored nastave
Konsultacije
Nagrađeni studenti
Ispitna pitanja
Literatura
Stručna praksa
Specijalizacija
Predmeti
Raspored nastavnika po predmetima
Uslovi upisa
Upis 2019 / 20
Pripremna nastava
Uslovi upisa
Dokumenta za prijavu
Kalendar upisa
Pitanja za prijemni
Literatura za prijemni
Testovi sa rešenjima
English
Our Students in Bamberg
Visoka turistička škola strukovnih studija
Beograd
Arhiva vesti
JUL 2025. JUN 2025. MAJ 2025. APR 2025. MAR 2025. FEB 2025. JAN 2025. DEC 2024. NOV 2024. OKT 2024. SEP 2024. AVG 2024. JUL 2024. JUN 2024. MAJ 2024. APR 2024. MAR 2024. FEB 2024. JAN 2024. DEC 2023. NOV 2023. OKT 2023. SEP 2023. AVG 2023. JUL 2023. JUN 2023. MAJ 2023. APR 2023. MAR 2023. FEB 2023. JAN 2023. DEC 2022. NOV 2022. OKT 2022. SEP 2022. AVG 2022. JUL 2022. JUN 2022. MAJ 2022. APR 2022. MAR 2022. FEB 2022. JAN 2022. DEC 2021. NOV 2021. OKT 2021. SEP 2021. AVG 2021. JUL 2021. JUN 2021. MAJ 2021. APR 2021. MAR 2021. FEB 2021. JAN 2021. DEC 2020. NOV 2020. OKT 2020. SEP 2020. AVG 2020. JUL 2020. JUN 2020. MAJ 2020. APR 2020. MAR 2020. FEB 2020. JAN 2020. DEC 2019. NOV 2019. OKT 2019. SEP 2019. AVG 2019. JUL 2019. JUN 2019. MAJ 2019. APR 2019. MAR 2019. FEB 2019. JAN 2019. DEC 2018. NOV 2018. OKT 2018. SEP 2018. AVG 2018. JUL 2018. JUN 2018. MAJ 2018. APR 2018. MAR 2018. FEB 2018. JAN 2018. DEC 2017. NOV 2017. OKT 2017. SEP 2017. AVG 2017. JUL 2017. JUN 2017. MAJ 2017. APR 2017. MAR 2017. FEB 2017. JAN 2017. DEC 2016. NOV 2016. OKT 2016. SEP 2016. AVG 2016. JUL 2016. JUN 2016. MAJ 2016. APR 2016. MAR 2016. FEB 2016. JAN 2016. DEC 2015. NOV 2015. OKT 2015. SEP 2015. AVG 2015. JUL 2015. JUN 2015. MAJ 2015. APR 2015. MAR 2015. FEB 2015. JAN 2015. DEC 2014. NOV 2014. OKT 2014. SEP 2014. AVG 2014. JUL 2014. JUN 2014. MAJ 2014. APR 2014. MAR 2014. FEB 2014. JAN 2014. DEC 2013. NOV 2013. OKT 2013. SEP 2013. AVG 2013. JUL 2013. JUN 2013. MAJ 2013. APR 2013. MAR 2013. FEB 2013. JAN 2013. DEC 2012. NOV 2012. OKT 2012. SEP 2012. AVG 2012. JUL 2012. JUN 2012. MAJ 2012. APR 2012. MAR 2012. FEB 2012. JAN 2012. DEC 2011. NOV 2011. OKT 2011. SEP 2011. AVG 2011. JUL 2011. JUN 2011. MAJ 2011. APR 2011. MAR 2011. FEB 2011. JAN 2011. DEC 2010. NOV 2010. OKT 2010. SEP 2010. AVG 2010. JUL 2010. JUN 2010. MAJ 2010. APR 2010. MAR 2010. FEB 2010. JAN 2010. DEC 2009. NOV 2009. OKT 2009. SEP 2009. AVG 2009. JUL 2009. JUN 2009. MAJ 2009. APR 2009. MAR 2009. FEB 2009. JAN 2009. DEC 2008. NOV 2008. OKT 2008. SEP 2008. AVG 2008. JUL 2008. JUN 2008. MAJ 2008. APR 2008. MAR 2008. FEB 2008. JAN 2008. DEC 2007. NOV 2007. OKT 2007. SEP 2007. AVG 2007. JUL 2007. JUN 2007. MAJ 2007. APR 2007. MAR 2007. FEB 2007. JAN 2007. DEC 2006. NOV 2006. OKT 2006. SEP 2006. AVG 2006. JUL 2006. JUN 2006. MAJ 2006. APR 2006. MAR 2006. FEB 2006. JAN 2006. DEC 2005.
27. maj 2025.
VAŽNO OBAVEŠTENJE

Pozivamo sve studente koji su promenili e-mail adresu pa im iz tog razloga ne stižu linkovi za on line nastavu, da nove adrese u najkraćem roku dostave predmetnim nastavnicima.

09. maj 2025.
VAŽNO OBAVEŠTENJE-RASPORED NASTAVE TOKOM MAJA I JUNA

Nastava će u narednom periodu biti realizovana sinhrono (uživo) preko elektronskih platformi. U periodu od 12.05. do 13.06.2025. godine biće realizovana nadoknada i realizacija nastave za april i maj.

Predavanja i vežbe su koncipirani po sistemu blok nastave. U kalendaru se nalaze termini održavanja nastave za svaki pojedinačni predmet. Nastava će počinjati od 08:00 i trajaće do 17:00 časova uz pauzu od 12:00 do 13:00 časova. Za studente master strukovnih studija nastava će biti realizovana u periodu od 16:00 do 21:00. Pre početka nastave predmetni nastavnik će studentima koji slušaju određeni predmet poslati link putem koga mogu da prisustvuju predavanjima i vežbama.

Studenti koji žele da prisustvuju nastavi su u obavezi da se prijave putem linka u periodu od 08:00 do 08:15 (za prvi deo nastave), odnosno od 13:00 do 13:15 (za drugi deo nastave). Nakon ovih termina nastavnik nije u obavezi da odobri studentu prisustvo nastavi.

Pored on line predavanja i vežbi, studentima će biti dostupne prezentacije za svaki predmet. Prezentacije će se nalaziti na veb stranici u okviru sekcije predmeti.

Konsultacije će se realizovati putem elektronske pošte (e-mail) prema rasporedu koji će biti naknadno objavljen. Prema dogovoru sa predmetnim nastavnikom konsultacije mogu da se realizuju i uživo putem elektronske platforme. Konsultacije vezane za prijavu, izradu i odbranu završnih radova (osnovne i master studije) biće omogućene u kabinetima nastavnika u terminima koji će biti naknadno objavljeni.

06. maj 2025.
Obaveštenje u vezi refundacije 50% sredstava uplaćenih na ime školarine

Obaveštavamo studente koji ostvaruju pravo na pokriće 50% svojih troškova po osnovu referentne školarine koju su platili u tekućoj školskoj godini, da je Akademija strukovnih studija Beograd u skladu sa zadatim rokom dostavila zahtevane podatke Ministarstvu prosvete. Presek realizovanih uplata izvršen je zaključno sa 28.02.2025. Podsećamo da refundaciju sredstava vrši Ministarstvo prosvete na osnovu uplaćenih rata školarine te molimo studente da redovno uplaćuju dospele rate kao i da kontrolišu njihovo proknjižavanje u elektronskom indeksu kako bi sledeći izveštaj koji bude sačinjen obuhvatio uplaćena sredstva u celosti.

MAJ 2025.

30. maj 2025.
On-line kolokvijumi i seminarski rad  iz predmeta Osnove menadžmenta – Grupa A

On-line kolokvijumi iz predmeta Osnove menadžmenta – Grupa A održaće se:

  • Prvi kolokvijum – u utorak, 03. juna 2025. godine u 09:00 časova
  • Drugi kolokvijum – u utorak, 10. juna, 2025. godine u 09:00 časova

Napomena:

Pre početka kolokvijuma predmetni nastavnik će poslati link za on – line pristup kolokvijumu.

Odbrana seminarskih radova održaće se:

  • u petak, 13. juna, 2025. godine u 09:00 časova

Napomena:

Pre početka odbrane seminarskog rada predmetni nastavnik će poslati link za on – line pristup odbrani seminarskog rada.

Predmetni nastavnik:
dr Miroslava Petrevska, profesor strukovnih studija

30. maj 2025.
On-line kolokvijumi i seminarski rad iz predmeta Računovodstvo u turizmu – Grupa A

On-line kolokvijumi iz predmeta Računovodstvo u turizmu – Grupa A, održaće se:

  • Prvi kolokvijum – u sredu, 04. juna 2025. godine u 09:00 časova
  • Drugi kolokvijum – u sredu, 11. juna, 2025. godine u 09:00 časova

Napomena:

Pre početka kolokvijuma predmetni nastavnik će poslati link za on – line pristup kolokvijumu.

Odbrana seminarskih radova iz predmeta Računovodstvo u turizmu – Grupa A, održaće se:

  • u petak, 13. juna, 2025. godine u 11:30 časova

Napomena:

Pre početka odbrane seminarskog rada predmetni nastavnik će poslati link za on – line pristup odbrani seminarskog rada.

Predmetni nastavnik:
dr Miroslava Petrevska, profesor strukovnih studija

30. maj 2025.
On-line drugi kolokvijum i seminarski rad iz predmeta Osnovi menadžmenta – Grupa A

On-line drugi kolokvijum iz predmeta Osnovi menadžmenta – Grupa A, održaće se:

  • u četvrtak, 12. juna, 2025. godine u 09:00 časova

Napomena:

Pre početka kolokvijuma predmetni nastavnik će poslati link za on – line pristup kolokvijumu.

Odbrana seminarskih radova iz predmeta Osnovi menadžmenta - Grupa A, održaće se:

  • u petak, 06. juna, 2025. godine u 09:00 časova

Napomena:

Pre početka odbrane seminarskog rada predmetni nastavnik će poslati link za on – line pristup odbrani seminarskog rada.

Obrazloženje:

Odbrana seminarskih radova se odnosi samo na one studente koji nisu odbranili svoje seminarske radove, po planu odbrane seminarskih radova iz predmeta Osnovi menadžmenta – Grupa A.

Plan odbrane seminarskih radova iz predmeta Osnovi menadžmenta - Grupa A.

http://www.visokaturisticka.edu.rs/skripte/osn_menadzmenta/plan_odbrane_semr_osm_24a.pdf

Predmetni nastavnik:
dr Miroslava Petrevska, profesor strukovnih studija

30. maj 2025.
Seminarski rad iz predmeta Osnovi turizma

Odbrana seminarskih radova iz predmeta Osnovi turizma održaće se:

  • u četvrtak, 05. juna, 2025. godine u 09:00 časova

Napomena:

Pre početka odbrane seminarskog rada predmetni nastavnik će poslati link za on – line pristup odbrani seminarskog rada.

Obrazloženje:

Odbrana seminarskih radova se odnosi samo na one studente koji nisu odbranili svoje seminarske radove po Jedinstvenom planu odbrane seminarskih radova iz predmeta Osnovi turizma.

Jedinstven plan odbrane seminarskih radova

http://www.visokaturisticka.edu.rs/skripte/osnovi_turizma/jedinstven-plan-odbrane-seminarskih-radova.pdf

Predmetni nastavnik:
dr Miroslava Petrevska, profesor strukovnih studija

29. maj 2025.
Seminarski radovi iz predmeta Upravljanje ljudskim resursima u turizmu, Upravljanje hotelskim personalom i Liderstvo

Studenti koji žele da urade i prezentuju seminarske radove iz predmeta Upravljanje ljudskim resursima u turizmu, Upravljanje hotelskim personalom i Liderstvo treba da pošalju svoje prezentacije na e-mail predmetnom profesoru najkasnije do nedelje 08. juna 2025. godine.

Studenti sami biraju teme, ali je neophodno da se navedu i neki primeri iz prakse.

Prezentacije ne treba da imaju više od 10-15 slajdova, a izlaganje ne treba da bude duže od 10-15 minuta.

Odbrane seminarskih radova održaće se putem ZOOM platforme u sledećim terminima:

  • za studente koji brane seminarske radove iz predmeta Upravljanje ljudskim resursima u turizmu i Upravljanje hotelskim personalom – u četvrtak 12. juna 2025. godine u 13 h;
  • za studente koji brane seminarske radove iz predmeta Liderstvo – u četvrtak 12. juna 2025. godine u 18 h.

dr Jelisaveta Vučković, profesor

29. maj 2025.
On-line kolokvijumi iz predmeta Upravljanje hotelskim personalom

On-line kolokvijumi iz predmeta Upravljanje hotelskim personalom održaće se:

  • u četvrtak 05. juna 2025. godine u 18 h (prvi kolokvijum);
  • u sredu 11. juna 2025. godine u 18 h (drugi kolokvijum)

Okvirna pitanja za oba kolokvijuma nalaze se na sajtu, u okviru rubrike Predmeti.

Studenti koji do sada nisu dobijali informacije putem e-maila, treba da pošalju validne e-mail adrese predmetnom profesoru kako bi dobili link za on-line pristup kolokvijumu.

dr Jelisaveta Vučković, profesor

29. maj 2025.
On-line kolokvijumi iz predmeta Upravljanje ljudskim resursima u turizmu

On-line kolokvijumi iz predmeta Upravljanje ljudskim resursima u turizmu održaće se:

  • u četvrtak 05. juna 2025. godine u 18 h (prvi kolokvijum);
  • u sredu 11. juna 2025. godine u 18 h (drugi kolokvijum)

Okvirna pitanja za oba kolokvijuma nalaze se na sajtu, u okviru rubrike Predmeti.

Studenti koji do sada nisu dobijali informacije putem e-maila, treba da pošalju validne e-mail adrese predmetnom profesoru kako bi dobili link za on-line pristup kolokvijumu.

dr Jelisaveta Vučković, profesor

28. maj 2025.
On-line kolokvijum iz predmeta Rezervacioni sistemi u turizmu
On-line kolokvijum iz predmeta Rezervacioni sistemi u turizmu održaće se:
  • I kolokvijum - 03.juna, u 9 časova
  • II kolokvijum - 10.juna, u 9 časova
Za polaganje kolokvijuma potrebno je prijaviti se na mail: andelka.stilic@assb.edu.rs (obavezan subject maila: REZ - Prijava za kolokvijum) ili klikom na e-mail, kako bi dobili link za on-line pristup kolokvijumu.

Prijava se vrši najkasnije do 2.juna (15h) za prvi kolokvijum, odnosno do 9. juna (15h) za drugi kolokvijum.

Napomena: Za izradu kolokvijuma, na desktop/laptop računaru, neophodno je imati stabilnu internet konekciju i funkcionalnu kameru i mikrofon.
28. maj 2025.
On-line kolokvijum iz predmeta Liderstvo

On-line kolokvijum iz predmeta Liderstvo održaće se u utorak 03. juna 2025. godine u 18 h.

Okvirna pitanja za kolokvijum nalaze se na sajtu, u okviru rubrike Predmeti.

Studenti koji do sada nisu dobijali informacije putem e-maila, treba da pošalju validne e-mail adrese predmetnom profesoru kako bi dobili link za on-line pristup kolokvijumu.

dr Jelisaveta Vučković, profesor

26. maj 2025.
On-line kolokvijum iz predmeta Strategijsko upravljanje u hotelijerstvu

On-line kolokvijum iz predmeta Strategijsko upravljanje u hotelijerstvu će se održati:

  • I kolokvijum 02.06. u 10 časova (7-56 str.)
  • II kolokvijum 09.06. u 10 časova (57-107 str.)

Studenti koji do sada nisu dobijali informacije putem e-maila, treba da pošalju validne e-mail adrese predmetnom profesoru kako bi dobili link za on-line pristup kolokvijumu.

21. maj 2025.
OBAVEŠTENJE ZA STUDENTE

Obaveštavaju se studenti da studentska služba neće raditi u ponedeljak 26.05.2025. godine.

16. maj 2025.
ASTRA TRAVEL: PLAĆENA STRUČNA PRAKSA

ASTRA TRAVEL je turistička agencija sa licencom organizatora putovanja specijalizovana za rad na Sitoniji i uspešno posluje na tržištu od 1998. godine.

Usled povećanog obima posla pred letnju sezonu 2025. godinu tražimo nove kolege i raspisujemo konkurs za plaćenu stručnu praksu.

Opis posla:

  • administrativni poslovi
  • pakovanje vaučera neophodnih za realizaciju putovanja
  • priprema dokumentacije neophodne za realizaciju putovanja
  • komunikacija sa putnicima telefonskim putem i slanje obaveštenja
  • ostali tekući agencijski poslovi

Angažovanje je u dogovoru sa studentima 4-6 sati dnevno uz mesečnu nadoknadu u iznosu 40.000-60.000 dinara.

Potrebno je da kandidati poseduju izražene veštine komunikacije sa ljudima, da su odgovorni, dobro organizovani, ažurni, spremni na timski rad i rad pod pritiskom.

Zainteresovani studenti svih godina studija mogu svoj CV poslati na email astra.sartiholidays@gmail.com nakon čega će studenti koji uđu u uži izbor biti kontaktirani.

12. maj 2025.
SVEČANA DODELA DIPLOMA - Osnovne strukovne studije

Akademija strukovnih studija Beograd odsek Visoka turistička škola poziva studente koji su diplomirali po studijskom programu EKONOMIJA I TURIZAM na OSNOVNIM STRUKOVNIM STUDIJAMA u 2024. godini i stekli zvanje:

STRUKOVNI EKONOMISTA

na SVEČANU DODELU DIPLOMA koja će se održati u SREDU, 28.05.2025. godine, sa početkom u 10,00 časova, u sali V na glavnom ulazu u VTŠ.

adresa Bulevar Zorana Đinđića 152a, 11070 Beograd
fax 011/ 2698 205
telefon 011/ 2698 222, 2698 206, 3196 630, 3196 631 MB 17642162
e-mail info@visokaturisticka.edu.rs PIB 104266365
web www.visokaturisticka.edu.rs žiro račun 840-2056666-09